Dröm

Idag drömde jag att jag åkte och tränade på en sån där uttagning till sörmlandslaget.. Men jag fattar inte vad det var riktigt för det var jag och Emmet som var där så de va ingen speciell årsklass.. Sen så var det inga södertälje spelare där!! Dom som vart på sånna där uttagningar vet att det typ bara är södertäljetjejer där och det är nästan bara dom som går vidare!!

Men så var inte fallet i  min dröm utan det var jag, Emmet och typ 5 andra tjejer.. Men problemet i drömmen dårå var att det var en tjej, som jag störde mig as mycket på.. Fråga mig inte varför, vet inte ens vem tjejen var.. men i min dröm hade jag nog anledning att hata henne, Men iallafall när vi körde en övning för att visa vad vi gick för så gjorde hon iallasig ( hon hade redan gjort den övningen) men då satte hon sig mitt på plan där vi skulle springa och massa andra satte sig i en ring runt henna?? Jag blev jätte arg.. Sen när vi skulle riva sargen gick hon innan, men hon stod tydligen ute och grät.. och jag typ sprang dit och skulle skrika lite vett i mongot.. Men jag hann vakna innan, Typiskt.

Men nu eftersom jag var så irriterad i drömmen så är jag irriterad nu, inte irriterad på något eller någon utan bara jäkligt irriterad på allt!! Trots att solen skiner...

Nej nu får jag se till att bli lite glad

HA EN BRA DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0