Dag på stan

Hejhej, idag har jag haft fullt upp hela dagen kan man säga, sov ju hos min syster för att vi skulle umgås idag.. så det började med att vi vaknade vid halv 10, efter en orolig natt med många mardrömar! vet inte varför jag börjat drömma läskigt drömmar helt plötsligt!! Sen drog vi oss ner på stan till halv 12 12 ungefär.. Sen har jga vart på stan ända tills ja började jobba kl 6, ja och då var jag ju kvar i stan då med eftersom bowlinghallen ligger på stan.. Men jag är nyligen hemkommen från jobbet och ligger äntligen i min säng!

Jag är as nervös för imorgon, jag och syrran ska jobba på ett bröllop som servitriser.. och det har jag aldrig gjort förut! jobbat på bröllop alltså, serverat har jag gjort många gånger!!!

Efter det blir det iallafall film och moff hos fia, för ska upp tifigt och jobba på söndagen...

GODNATT
(hoppas på en natt utan mardrömmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0