Bröllop

Nu sitter jag hos syrran vi har precis ätit lunch och ska fixa klart oss det sista för att sen åka iväg till bröloppet.. Det ska bli kul, jag har ju bara varit på ett bröllop i hela mitt liv och då var jag typ 5 år och var brudnäbb!! Men jag är väl förbredd med lite bröllops klänningar i min garderob om nått bröllop skulle dyka upp.. Jag älskar bröllop, tror jag. Iallafall bröllop jag sett på film..

Men som jag fattar inte mig på endel tanter som kommer in på jobbet och har lite panik för att dom ska på bröllop i vår men har ingen klänning, visst jag skulle också ge mig ut och leta om nu ett brölopp skulle dyka upp, men jag har ju ändå mina 3 klänningar i min garderob som jag inte använt för att dom är menade till bröllop! det är liksom som mina reserver...

Det jag vill säga med det här är att om ni ska på bröllop och inte har någon dejt så finns jag;) haha
Önska oss lycka till!!

Glöm föresten inte att släcka ner allting ikväll vid halv 9, då är det earth hour för.. a jag vet faktiskt inte vad det är för, klimatet kanske??

Min syster pojkväns fråga var ju bäst nyss iallafall

"är det en halv timma eller en timma man släcker ner på earth hour???"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0