What a night

OH MY GOSH säger jag bara! Trodde inte det kunde vara sånt röjj här trodde inte ens att det fanns så mycket folk som bodde här! Kul var det iallafall, men kanske blev lite för mycket av det goda.. Man mår som man förtjänar idag kan jag lugnt säga. Men det blev rätt sent vi gick och la oss, när jag hade tagit bort sminket och skulle lägga mig blev jag meddragen till nån efterfest jag satte på mig foppa tofflorna och gick iväg.. Men det var helt stört där, värsta massageorgien typ så vi fick hem.. Då gick vi lite genvägar vilket betyder små stigar och branta backar, det var inte lät att gå med mina fopppisar!! Nu snart ska vi ialllafall ner och käka blir väll en pizza eller nått sen bara softa hela dagen...


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0