Första dagen på jobbet

Idag har det faktiskt varit riktigt fint väder här, 3 grader och snö in my as liksom!! Jag började dagen med att gör mig hemmastadd i mitt rum! (orkade inte igår) Sen vart nere en sväng i "stan" hehe och tog en kaffe och kolla läget, sen var det ju dags för min första arbetsdag och den gick faktiskt bra och det kändes jättekul faktiskt! Rätt så oldschoool kassasystem men man kommer väll in i det också hoppas jag. Träffat mer av männiksorna här idag iallafall och alla är verkligen jätte mysiga! Haha har 2 fransmän här plus en av deras kompisar, när ja kom hem fårn jobbet vid halv 11 stod dom och laga feta flintasteken och klyftpot.. Konstiga matvanor tänkte jag! sen vid 11- halv 12 går en av dom och damsuger sitt rum! haha söta or what?? Nej nu är det dags för mig att sova ny arbetsdag väntar imorgon :) PUSS OCH KRAM


Min roomate och jag

Kommentarer
Postat av: johannnnna

Vilken härligt galen bild på oss, du! ;)

2010-06-16 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0