Bad karma?

Jag tror fan att jag blir straffad för något just nu, ni vet när det känns som att allting går emot en, kan vara både stora och små saker, men allting går helt tvärtom mot vad en själv vill.. "Do good Things, and Good things happen to you"

Jag ska börja göra som Earl och börjar redan idag! Härdanefter ska mitt liv gå ut på att göra bra saker för folk, vilket jag tycker att jag brukar göra, tydligen inte!!

Men igår iallafall så var det en sån sjuk dag!! Jag tappade min ena hörlur i gräset när jag var ute och sprang, hittade den dock efter typ en halvtimmes letande.. Jag har glömmt mina favorit smycken hos emmet som inte kommer hem innan jag åker... Mina solglasögon(förra årets modell) gick sönder..

Det var bara endel av sakerna som hände... Nu får vi se vad den häår dagen har att erbjuda:) hehehe

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Ji :)

Inre frid Sanna, inre frid. Livet består av en mängd olika tester för att du ska utvecklas som människa och som individ. Du lär dig mer om dig själv och växer dig starkare. Att gå i motvind kan vara nyttigt för både kropp och själ. Ibland måste saker och ting försvinna för att nya och bättre ska få plats, precis som liv och död. Allting varar inte förevigt. Ivern inom en kan bli för mycket då man gör en god sak så vill man ha belöningen runt hörnet men det funkar inte så. Man måste kämpa för en högre "ordning", en "friskare" karma. Lär dig det här, "När en storm kommer, vilken är starkast? Den stora eken eller vassen?" Svaret är enkelt för vissa. Antingen följer man den stora eken som möter stormen tills de knäcks eller så böjer man sig som vassen och väntar tills stormen är över. Poängen är nog att, stå för din sak och följ ditt hjärtats röst men kompromissa med sinnet, de är dina största guider och kan leda dig på rätt väg om du lyssnar noga och intensivt. Du finner din väg. Ibland måste man backa ett steg för att kliva två steg fram. Jag vet inte om du kommer att förstå något av det här men jag försöker iaf. Lätta ditt sinne och fokusera. Det kan bli lättare så att hantera tuffare situationer. Puss.Kram.Love

2010-06-11 @ 00:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0