sunburned

Idag var det rätt molnigt ute med väldigt varmt så jag gick ut och sov /lästa och ja jag låg helt enkelt ute flera timmar idag också.. Och solen tog mer idag än vad jag trott.. och om jag hade vetata det skulel jag tagit på mig min andra bikini.. bättre att få färg efter den sen kan man ha min andra när man redan har färg.. ni ser snart varför.. hehe bilder från helgen komme rupp ikvälll, nu snart ska jag och johanna ut och gå en sväng sen ikväll är det filmmys med te och bröd.. hadeeee


Inte så snyggt vaaa??


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, snyggt det där lär svida ikväll. tänker på dig syster-ryster, hoppas du har det bra!!!<3

2010-07-04 @ 21:09:25
Postat av: Sanna

hehe det känns faktiskt inte så mycket som det ser ut, bilden missvisar också lite.. saknar dig!!!!<3

2010-07-05 @ 01:03:12
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0