ännu mera regn

Idag regnar det.. igen, men trotsade regnet och var ute coh sprang imorse, jag blev blöt! Men inte nog med det, det kom en bil och skvätte ner mig så jag blev ännu mer blötare än vad jag var, jävla norrmän!! Nu är det snart dax för mig att gå ner till jobbet, vilket jag inte är så sugen på för dte innebär att jag måste ut.. I REGNET. Ett jävla tjat om detta regn kanske ni tänkar där hemma, men ni förstår inte hur det är att varje dag vakna till regn, man somnar till regn och hela dagen är det regn.. Jag till och med drömmer om regn.. Haha nej ok, nu överdrev jag, men ni fattar poängen. På tal om drömmar så hände det en lite rolig sak inatt.. jag drömde att en katt hoppade på mig, tänk er vargen i den oändliga historien när han hoppar ut från grottan, Men iallafall att en katt hoppade ut från en låda jag hade vid precis vid sängkanten.. jag vet inte när jag vaknade men fort som fan tog jag mitt täcke och sprang ut i hallen och stod där ett tag och kollade in tills jag kom på att jag har ingen låda vid sängen, att det var en dröm.. Men då satt det en i huset fortfarande vaken i vardagsrummet och undrade vad fan jag höll på med, johanna vaknade och undrade vad jag gjorde.. stört...


Kattens om vanligtvis brukar hoppa in här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0