snöstorm

Hej hopp!
Dagen började väll inte så bra. Meningen var att jag skulle till stan och shoppa som en galning, men blev istället hemma. Men det var väll lika bra eftersom det nu verkar som att jag förflyttats till nordpolen under natten! Jag vill bara att snön ska försvinna så att våren och värmen kan komma!
Men vad har jag gjort idag då? Inte så mycket skulle jag väll säga, tog ett bad och läste vidare i min bok, om jag kunde drömma, som jag förövrigt rekomenderar väldigt starkt att läsa :) Det är den andra boken av twilight serien och ja, fast jag inte trodde det kunde vara sant så är böckerna bättre än filmerna!!!

Nu ska jag snart kila iväg till jobbet iallafall, så ut i snön måste jag!

Ni kan ju ta en titt på nya icareklamen som jag diggar rätt hårt just nu! PUSS på er




Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till att du fått igång blogen ._.

2010-01-27 @ 22:43:42
Postat av: johan

igång! äntligen :D

2010-01-27 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0