snö upp till knänen..

Halloj, fikan idag med pine var mysig. Hade verkligen inte träffat henne på alldeles för länge så det var på tiden! Vi satt på Waynes i nästan 3 timmar och bara pratade, haha tiden rullar iväg när man har roligt!
Efter det så var jag på träning, och det gick väll sisådär vi var 5 utespelare och en målvakt. Men några från H4an stannade så vi körde match UTAN nån vila! Jobbigt

Efter träningen iallafall så blev jag avsläppt vid busshållsplatsen och jag orkade inte gå till övergångsstället så jag gick över vägen och genade över parkeringen, grejen är den att det är en gräsplätt mellan parkeringen och vägen (som självklar inte är plogad) men den lär väll finnas fotspår i den tänkte jag. Och det fanns det ju såklart men problemet var att det var upp till en halvmeter snö så jag gick med snö upp till låren och bilarna som åkte förbi måste trott att jag var trög som kämpade mig fram i snön, Men sån är jag :)

Imorgon iallafall ska jag på stan med Hanna vi ska luncha och shoppa ordentligt, ME LIKE :)
Nu ska jag snart lägga mig och läsa
PUSS OCH KRAM

Här är en gammal bild på mig och pine, typ 2 år gammal?


Kommentarer
Postat av: cattis

Söta ni ääääääär =) saknar dig sanna!

2010-02-01 @ 21:39:51
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0