Seg dag

hello..
Idag har jag varit riktig seg, blev väckt vid 10.10 av mamma som sa att dom börjar med frukosten nu, somnade sedan om igen och blev väckt 5 min senare och sa att jag skulle komma upp, somnade om igen och blev väckt yttligare 5 min senare och sa att frokosten var klar.. vilket tjat tänkte jag! efter frukosten gick jag och la mig igen och väntade på att mamma skulle se robinson reprisen för vi skulle ta en sväng till tuna park och stan.

Mycket annat har jag inte hunnit med idag, den mesta tiden har spenderats i min säng, och nu hade jag tänkt att lägga mig och läsa lite.

Puss och godnatt


Tröja från h&m 249:-
Linne från Vero moda 200:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0