paradise hotel

Nu har jag legat vaken ett bra tag, vaknade vid 3 halv 4 för att vara mer exakt och har inte lyckats somna om. Så jag satte på vecknas paradise hotel avsnitt och låg och kollade på dom. Folk åker verkligen ut hejvilt, men nu till saken!

Det är nu 4 par kvar i tävlingen vilket innebär final. Av alla dom 8 personer finns det enligt mig bara 3 värdiga vinnare. Folk kan tycka att jag tänker fel i det här sammanhanget men jag tycker att det är det rätta. Man kan inte hoppa in i tävlingen mitt i och sne vara en värdig vinnare, eller inte häller bli utröstad en gång, bli riktigt utspelad, och sen komma tillbaka och vara en värdig vinnare!? Det låter ju bara helt sjukt, ialalfall för mig :)


Nej nu måste jag verkligen föröka somna om. Godnatt då....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0