Ooops.

Haha jag måste bara berätta om roligaste saken som hände mig igår!! men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den utan att folk kommer tycka att jag är äcklig eller något sånt, men det är smällar man får ta!
När jag kom hem från jobbet igår så kollade jag runt på datorn som vanligt, när jag var inne på Robin , förre idol-robins blogg kollade jag på en nyligen tillgad video då dom spelar in en film i studion. Filmen var rätt lång och jag jag som inte har nått att göra sitter och kollar, sen så råkar jag fisa(JA tjejer kan prutta, inklusive jag även fast det inte händer så ofta) JAJA, nu till grejjen när jag lagt en liten smygis så säger dom på filmen DIRKET efter "Vem fan är det som har fisit?"

Haha jag tyckte iallafall det var kul, men ja jag har skämmt ut mig och nångång lär jag väll få ångra att jag publiserat det här inlägget men jag repiterar: TJEJER KAN PRUTTA!


Ha en bra dag ialalfall! Jag ska ner på stan snart och ta en fika med pine :) PUSSS


Kommentarer
Postat av: Vickan

HAHA när jag läste det här inlägget kom jag att tänka på när det åskade ute nån gång för jättelängesen och vi var hemma hos dig och du var jätterädd, och sen pruttade du och du sa att du skrämde bort tjuvarna eller nåt:P haha jag började skratta för mig själv här nu!

2010-01-29 @ 02:33:47
URL: http://victoriaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0