number 23

Uppdatering: det blev en m3 offkväll för min del. Jag spranf iväg till ica och handlade det ena och det andra. Så nu såtter jag och äter chirre och dirre dricker cola och äter choklad framför number 23. En film med jim carrey som huvudperson och han har även en seriös roll i denna film.. vilket känns konstigt tyckar jag!

Fast just nu är dte faktiskt reklam med nyheter emellan, jag som brukar tycka att reklam i sig är så himla irriterande, och nu trycker dom även in nyheter, inte OK!

Nu hoppas jag att mamma och pappa snart ska komma hem också för jag kom på att den här filmen är läskig (dtv läskig för mig) Jag kollade på den här filmen för ganska precis 2 år sen nu, och som säkert alla andra? blev jag helt psykad av den och började räkna alla möjliga siffror! och faktiskt så var det så att det man kom fram till hade oftast något med nummret 23 att göra... sjukt eller bara inbillning?
Jag minns iallfall en av mina utrräkningar dvs mitt telefonnr vilket blev nr 23.. bara jag inte blir sådär psykopat efter den här gången också.. vilket jag lär bli, say hello to psyk-sanna! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0