Fredags mys

tjohoo..
Idag var jag då på stan med Hanna, blev dock bara en snabbis så hann inte shoppa så mycket.. men lunch och lite shopping hanns med iallafall:)

Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag, mamma och pappa hjälptes åt med maten, som blev god förutom att mamma gick lös med kanelen!!!
Sen har vi setat och kollat på let's dance med en kopp te och fruktsallad. mumms. Vi kollar dock inte på vem som vann, dels för att det kommer stå i tidningen imorgon och dels för att jag inte bryr mig.
Men det blev alltså en lugn kväll för mig idag eftersom jag ska upp och jobba imorogn 8-16, sen har jag samling 16.15 för match i ellfolk. Vi möter Strängnäs, och vi har riktig revansh att ta ut mot dom!

Så om ni inte har något för er imorgon kväll
kom och kolla Torshälla-Strängnäs 17.45
i ellfolk arena :)

Efter matchen har jag faktiskt inga planer, har funderat på en hemmamoffarkväll i soffan men när jag fick veta att mamma och pappa kanske ska ut och äta så är det ju inte så kul att vara kvar hemma. Så jag får helt enkelt se vad jag känner för :)

nej nu ska jag ta och föröka sova, så skriver jag imorgon efter matchen hur den gick, för er som bryr er
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0