Vinst

Så jävla bra! Vi vann äntligen och det var så jävla skönt.. Har nog aldrig känt såhär efter en match nång¨ång, alla kämpade verkligen för varandra och hade bra inställning hela matchen, förutom jag då som klagade på vattnet varje gång jag drack hehe (det äckligaste jag druckit)


Matchen slutade iallafall 0-4 till oss
då (0-1 0-1 0-2). Verkligen en bra insats av alla spelare, även tränarna. Med tanke på att vi var 9 utespelare 2 målvakter och 3 tränare så visar det verkligen på vilken kämparinsats vi gjorde. Vi gick på 3 backar hela matchen, en spelare skadade sig i andra perioden så vi fick gå ner på 3 forward också ett tag, men efter en lindad fot var vi fulltagliga igen :) Fast det var vi som var få och trötta så var det vi som tog upp tempot i matchen, Visst det kanske inte var den bästa matchen så, vet inte vad dom som kollade tyckte? Men vi gav oss inte någongång och att få hålla nollan är alltid skönt! Men vi hade ju Hellan i mål som gjorde en GRYM insats, faktiskt en av hennes bästa matcher någonsin, värsta pro comforten liksom, så hon fick matchens lirare i vår lag och det är hon verkligen värd. Jag fick även en ass idag, det är inte så vanligt, vilket dom som är insatta vet om! Under hela förra året lyckades jag få en ass och en 2a haha.

men tillbaka till matchen hela laget ska verkligen ha en stor eloge för dagens match VI VAR BÄST!

Jag fick även sheriffen idag, det är en grej vi har i laget att man delar ut till den som man tycker vart bäst, eller förtjnat den mest så ger den vidare den nästa match... A den fick jag iallafall och det är kul för dte är första gången jag får den på a jag vet inte 2 år? Så den tackar jag för även fast jag inte riktigt vet varför jag fick den, jag tyckte hellan förtjänade den! men men det är bara att tacka och ta emot :)

Imorogn iallafall så är det fullt på schemat.. först ska jag sola med mamma (VIKTIGT) sen har vi en match till, men den här är mest för ploj och vi spelar mot veteranerna, sen är det innebandyfest och det kommer bli såå kul! skönt med en vinst i baken också.. Nej så nu måste jag sova så jag orkar med hela dagen imorgon.

TAGGA TAGGA TAGGA


Här är truppen förra året då vi var lite mer spelare..
Vi har tappat 9 spelare,
1 är skadad
fast 2 av tränarna splear nu
för att vara exakt;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0