vad tjejer gör på toan

Hahah la in bilderna från kameran idag, och jag är alltid väldigt seg på det, så hittade detta filmklipp från när jag och syrran var och festade i sthlm!




Jag skrattade som fan när jag såg den, dels för att jag inte kommer ihåg/ la märke till den och dels för att min syrra är rätt trög med sin "INSP, vad betyder det?" är inte det rätt uppenbart???
Och killar... nu har ni fått en liten inblick i vad tjejer kan göra när dom går på toaletten tillsammans...eller? man vet ju aldrig :)

Jag hade inget intressant att skriva om idag så det fick bli en liten film...
och ja jag vet att mitt hår är lifeless, därför jag vill ha min kam!!!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0