Trött

Godmorgon får jag nästan lov att säga, har typ legat och degat i sängen hela dagen och det har varir såå skönt! Jag är helt slut, den här helgen har verkligen tagit kol på mig. Men man ska vara död efter 2 matcher (med endast 9 utespleare på båda) och en väldigt lyckad fest!Jag har haft en kanonhelg :)

Gårdagen då, ja vi vann matchen med 5-4, vi var väldigt trötta och tanterna var väldigt sugna! Matchen var till en början väldigt mållös och domaren kom fram till oss i slutet av första och sa att vi absolut inte kunde förlöra dt här, han hade nämligen räknat ut att medelåldern i vårt lah låg på omkring 23 år och i tanterna 37. Så om vi skulle förlorat så skulle vi fått höra det ett bra tag framöver om man säger så, hehe.

Sen var det dags för fest, förfest hos emmet och sedan var vi på harrys kl 8 för mat mm. Tiden gick väldigt fort, med tanke på att vi var där 6 timmar och i vanligtfall bruakr jag vara där i typ 2. Men det var mycket trevligt. Det blev enheldel dans så mina fötter mår lite sådär idag!

Det var väll allt jag hade att komma med, ville bara tala om att jag levde, även fast jag känne rmig mer död än levande!!!!

Här är iallafall lite bilder från igår


Jag på förfesten


En söt Hanna


Emmet och Lolle vid maten


schyssta syskon doun är lite ego när kameran åker fram
Fia, halva Jenny och jag



Kärlek i herrlaget

Kommentarer
Postat av: Efterfest hos pixo

Fan man laskar ju på sista bilden!!!! :)

2010-02-14 @ 19:02:07
Postat av: sanna

Nej söt ju:)

2010-02-14 @ 22:24:49
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0