Torsdag

Hej hå! Idag har förkylningen brytit ut ordentliget, vilket betyder att den är över snart, typ imorgon? Man kan ju alltid hoppas... Ne men den har satt sig i näsan och ögonen så hur som hellst så kan jag spela i helgen :) Fast jag skippar nog träningar denna vecka för att vara på den säkra sidan!

Sov hur som helst sämst inatt, jag låg och nös och behövde snyta mig hela tiden, Inte kul! men imorrse slapp jag iallafall trapp borrare så jag fick ialalfall sova ut!

Det verkar bli en fin dag idag och jag ska försöka ta mig ner mot stan, inte för så mycket shopping idag tror jag utan mest för fika :)

Här är iallafall det jag köpte igår!!

Skor från monki 450:-


Linne från gina tricot 199:-
Partybag från gina tricot 149:-


Leggins från lindex 299:-
Leggins från vila 160:-





Ha en bra dag och hoppas ni är lite friskare än mig, för det här suger
!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0