snön suger

Okej jag vet att alla tjatar om att snön borde försvinna NU! Och att man egentligen inte behöver skriva det för alla vet redan att alla (dom normala) vill ha bort den.. Men jag kör ett litet klagoinlägg ialalfall :)


Snön suger just nu, jag vet att jag alltid är en av dom som varje år önskat mig en vit jul, Önskningen slog in förra året och jag var glad, men iår ska jag nog, jag ska vara föröktig med vad jag önskar härdanefter. Visst klart jag alltid vil ha en vit jul men antingen får man allt eller inget, snön kan ligga kvar till strax efter nyår tycker jag.. och vid det här laget ska det vara a ialalfall en nollgradigt ute. Varför är inte jag nån gud som typ kan bestämma allt om väder och så? det skulle ju vara det bästa! sommar typ jämt, förutom på jul och nyår då, då det ska vara snö! BRA VA??

Men en sak jag inte kan sluta tänka på är tänkt så försvinner alldrig snön? Tänk så ligger den kvar i sommar? Tänk så får vi typ en ny istid, Nu kommer folk säkert tycka att jag är dum i huvudet och så men tänk om liksom. Fan va hemskt det skulle vara... Fatta att aldrig mer kunna få med shorts och linne med solbrända ben och fräknig näsa här i sverige, tänk att aldrig mer få sitta ute på en tomt och sitta och dricka lite och röka vattenpipa, eller tänk att aldrig mer få ligga på stranden och steka varma sommar dagar? Okej nu slutar jag innan det blir för deprimerat men ni fattar grejjen.. Istället för den globala uppvärmningen blev dte en global nedkylning.

Jag blir galen om jag tänker på det så nu ska jag lägga mig och sova! och NEJ jag är fortfarande inte dum i huvudet :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna Ericson

Isåfall flyttar vi till Miami sanna <3

2010-02-03 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0