Shopping

Hej hej, idag så har jag varit på stan med Angelica. Jag handlade lite grejer, men man är inte så sugen på att handla nu liksom... Man är trött på alla vinterkläder men det känns för tidigt att handla vårkläder i det här vädret. Men lite lyckades jag iallafall hitta :) Men hittade dock inget till på lördag då det är innebandyfest på Harrys, vilket resulterar i att jag får ta något som jag har hemma, som jag ogillar starkt!!!
Vi tog även en fika på waynes, eller jag åt också men ändå! Sen på kvällen så var det träning, vi har tagit bort torsdagens unneträning och skulle hitta på något roligare så att vi fick det roliga tillbaka till laget, vi bestämmde oss för att vi skulle sprinag ute och sedan basta tillsammasn varje torsdag, idag var vi 3 st!!!? Ojj vad roligt va? 8-)

Slänger in lite bilder på det jag handlade idag:)


Tröjja från MQ 399:-


Klänning från H&M 199:-


Trosor från Gina Tricot 149:-


Smycken från Gina Tricot
Armband: 239:-
Ring: 89:-



PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0