OS

Alla män blir verkligen som galna när det är os på tv, jag skojjar inte! Skulle inte förvåna mig om många är hemma från jobbet bara för att det är nån viktig gren just då... Männen som är och äter i bowlinghallen går ifrån maten titt som tätt för att gå till tv:n och kolla hur det ligger till.. Efter maten sätter som sig i loungen och kollar på tv:n och skriker så som mäön gör när dom kollar os! Min pappa sitter vaken när jag kommer hem om kvällarna (han sitter uppe nu) och han brukar alltid ha gått och lagt sig! MÄN ÄR GALNA

Nu har jag en liten fråga och jag vore tacksam om folk kunde svara.. jag hade tänkt att byta  abonemang, är inte så nöjd med comviq! Var och kollade både telenor och tre idag, men vet inte vilket jag ska välja, så nu till frågan.. Vilket borde jag ta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha som fan, hitta gamla bilder med :P

2010-02-18 @ 23:25:55
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Sanna,



Vi på Tele2 tycker det är tråkigt att du inte är nöjd med ditt abonnemang hos oss. Om du vill får du gärna maila mig på [email protected] med varför du inte är nöjd med oss så kan jag kolla vad vi kan göra för att förbättra oss för dig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-02-19 @ 17:16:00
Postat av: syster

Haha, är detta ett skämt eller???

2010-02-19 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0