Känner mig duktig

Hallå bloggen, Idag har jag vart ledig, men det betyder inte att jag inte har fullt upp ändå.. Lunch med Angelica, Fika med malin och sen fixade vi lite inför kent konserten på torsdag!!! Ska bli svinkul fan :D 4de gången vi går på kent konser nu och det har varit såååå BRA dom andra gångerna!!

Sen var våran träning inställd för att för många var sjuka.. men då var jag annton och emmet så duktiga att vi åkte till elfolk och gymmade lite. Känna som ja gjorde en hel del som jag inte gjort på länge, så får vi se imorogon fall träningen gav någonting.. :)

Idag så hölll vi på att krock 2 gånger!!! Först när vi skulle till ellfolk så körde vi på torshälla vägem så svänger nått jävla pucko ut från ica precis framför!! sen när vi skulle hem så såg vi en buss som typ kört över mellan saken på vägen och stod halft över på anda körfältet(bussarna har typ problem nu asså), så skulel vi svänga in och ta en annan väg och typ sladdar och är as nära på at köra in i en stolpe!!! Läskigt värre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0