Jobbvecka!!!

Hej hej, nu ligger jag här i sängen och har precis ätit, annars så har jag jobbat idag.. det har vart rätt segt eftersom jag inte är helt frisk än, kan förkylningen typ ge sig snart? Jag hoppas det för jag ska verkligen jobba hela veckan.. mån, tis, ons och fre på hedbergs, ons, tors, fre och söndag i bowlingen. Men det är väll skönt att ha nått att göra om dagarna, antar jag!

Idag fyller Madde 19 år så grattis som fan på henne <3

 

PS

Det är bara typ 3 st som sagt att det skulle va kul att åka till gustavsvik?
Vad är det för torrisar som läser min blogg??


Kommentarer
Postat av: syster

haha jag hittade nyligen hur man kommenterar:) jag är ju så jävla bra på datorer nu:)säg till om du behöver hjälp med något;)

2010-02-15 @ 20:06:15
Postat av: sanna

Haha bra fia! yes i let you know;)

2010-02-15 @ 21:57:45
URL: http://sanneri.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaaack<3

2010-02-22 @ 14:11:35
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0