Dejt

Hallå hallå, nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova.. viktig dag imorgon med MATCH!! Men kvällen då.. Den började med en Liten alla hjärtans dag dejt med min goda vän angelica:) Det fick bli hå pe's (grappa var fullt). Men det var gott och trevligt där med :) Jag är så glad över att jag har Ankan för det här är första gången jag gör nått på (ok det är inte det idag) alla hjärtans dag.. Jag såg det iallafall som det, och det har alldrig inträffat förut.. Jag brukar antingen jobba, och tycka synd om mig själv eller kolla själv på film och moffs, och tycka synd om mig själv...

Hur som hellst så hade vi det mysigt. Efter det gick jag ner i bowlingahallen och bowlade ett gäng, vilket också var kul.. Gick väll lite sisådär kanske men jag laskar fan på alla dom som tror att jag är bra på bowling bara för att jag jobbar där? Skulle jag bowla när jag jobbar då eller? SVAR NEJ!

Hahah det roligaste idag var iallafall på hå pe's.. Det sätter sig ett par bredvid oss som är ute på en typ alla hjärtansdag middag, och på bordet bakom oss sätter det sig en tjej och en kille, som verkar vara på dejt... Paret bredvid ropar på henne och hon går dit, det visar sig nämligen vara deras dotter och hon ser verkligen ut att skämmas... "ah men shit **** kom och hälsa!" sen sätter dom sig vid bordet och det blir nog rätt stelt för båda.. Men jag tyckte det var as kul... PINSAMT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0