Dags för sängen

Hallå hallå, Nu är jag hemme efter en stan runda och lunch med malin, och jobbet... så jag har haft en fullspeckad dag med andra ord, nu är jag trött och ska alldeles strax lägga mig och kolla på andra avenyn sen sova :)

Jag och malin tänkte ses idag mest för att planera kent konserten vi ska på om ganska precis 2 veckor, fast det ända vi kom fram till var att vi skulle åka upp skapligt äta lunch i sthlm gå en runda på stan och inte köa lila länge som de andra gångerna... Sen var det stora problemet fall vi hinner med sista tåget hem eller inte.. återstår att se :) Annars hade vi mycket att catcha upp liksom! Jag shoppade en hel del idag också, och jag blev ritkigt nöjd.. Bilder lägger jag ut imorgon så kika in då igen :)

På tal om ingenting så LASKAR jag som fan på folk som borrar i ett trapp hus 8-9 på morgnarna, det borde vara förbjudet!! Men 8-9 är väll inte så tidigt kasnek endel tänker men jo för mig som legat vaken mellan typ 5-7.30 var det inte OK!! men nu kanske de inte är så att man borrar i trappen speciellt ofta, men odag gjorde dom det och det kan jag säga!

Jag slänger in en dagens outfit på den!!
Puss och godnatt

Tröjja: monki, Skor: monki halsduk: åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0