Arg och kall

Nu är jag så jävla irriterad asså! så jävla lask... Vad är grejjen? vi lever år 2010... Men ändå kan vi inte klara av vintern bättre??? Som tågen och bussarna, fan känns som man lever typ 50 år tillbaka i tiden eller nått.

Igår var typ alla tåg inst'llda och nu har vi helt plötsligt slutat med ersättningbussar, det som är inställt är inställt!

Jag fick stå och vänta på min buss idag i 45 MIN.. 45 minuter!!! för att en jävla stadsbuss ska komma... 4 bussar skulle komit under den tiden och jag hörde med dom andra bussarna men dom sa bara att 2an var försenad! Försenad? 4 bussar.. jag får inte ihop det!?

Jag ligger nu i sängen med morgonrock täcke och en kopp te för att få normal kroppsvärme igen!! JAG FRYSER!!!

kollektivtrafiken kan ju typ bara gå och ta sig, för det här är inte OK!!!


Kommentarer
Postat av: syster

Haha ojj då, var det därför du inte kom på stepen idag? haha jag har stört mig på att knäppa plog bilar idag på jobbet, fattar dom inte att man inte kan göra en snöhög mitt på en lådgrupp... tycker dom att jag ska gräva i snön för att hitta lådorna eller???

2010-02-22 @ 20:23:56
Postat av: Sanna

ja de va därför, jag var en isbit! haha men ojj nej endel kan ju verkligen inte tänka.. jävla människor alltså

2010-02-22 @ 21:46:50
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0