very merry christmas

Jobbat hela dagen lång idag, sen setat och pratat i soffan med bea i typ 100 år! eller till nu iallafall, här omdagen satt vi ju till halv 5.. haha hur störda??

Här kommer lite bilder från julafton iallafall som jag tänke lägga in :)


Bea och jag innan det var dags..


Chef med fru och julklappen dom fick av oss


Tjejerna från Lisa.. och volvo emma

Julmat

En annan del av sälen?

Blev mycket pussar.. mm ;)

Killarna på harran


Bea är lite lång


Ungefär så var min julafron, med andra ord helt ok.. Nyår snart och då ska ja va hetl frisk och festa som fan.. finns inge annat val, och så skönt att jag inte är hemma då så jag måste vara på willys kl 8 (!) på morgonen och inventera med laget!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0