match ikväll

Tjena, sov så himla oroligt inatt.. a eller sov? När jag väl somnat vaknade jag av panik att jag inte fick nån luft typ.. eller så drömde jag hemska drömmar! Nu ska jag snart iväg till en kär vän janina iallafall och mysa lite där, sen ska ja iväg och käka pasta huset innan matchen ikväll! Matchen är mot flen, och är vääldigt väldigt viktig!! har packat min väska nu så ja slipper stressa sen, kan gå fel då.. som förra matchen hade jag glömt mina matchshorts hemma och fick dom typ 3 min innan matchstart! haha..

Match ikväll i ellfolk arena kl 19.30 Torshälla - Flen
om ni inte har något för er! Vilket ni förmodligen inte har en fredagskväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0