längtan alltid denna längtan

Idag har jag jobbat.. känns faktiskt skönare att jobba än att vara ledig, ävn fast det är kul ibland att vara ledig, men jag är ju ändå här för att jobba, känns som tiden går fortare om jag jobbar. Idag har jag varit här en vecka. Men jag känner att jag inte lärt mig allt än, känner mig inte riktigt säker. Och nu i början är man alltid inne i den fasen då jag längtar hem, fast på samma sätt har jag roligt här. Men man tänker på det man missar där hemma, vad mina kompisar gör, hur det går för laget och hur saker och ting skulle sett ut om jag inte åkte hit. Det lär väll visa sig när jag kommer hem.. kanske? Idag har vart en jobbig dag iallafall, känslomässigt. Mina drömmar styr mitt humör väldigt mycket och min dröm har spelats upp i mitt huvud hela dagen och jag kan inte släppa den.. dom orden! a bland är livet jobbigt, man vill alltid ha det man inte kan få.. kan man aldrig bara nöja sig med det man har? jag kan ialalfall inte det! på så sätt hoppas man att man får det man vill ha för att sen inte vilja ha det när man väl får det. Jaja nog pladdrat och nogtänkt för min del, nu ska ja försöka typ göra något annat...


Kommentarer
Postat av: pine

saknar dig sötnos! Men hoppas du har det bra! =) säg till när det passar dig, för jag vill komma upp och hälsa på =D Puss <3

2010-12-16 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0