knäck bak

Idag på min lediga dag hade vi tänkt att åka lite skidor. Vi hade ställt kl på skapligt så vi kunde komma till backen i tid.. Men vad möts vi av? Världens snöoväder! vi blev ju lite lagom besvikna så vi satt och degade i soffan ett bra tag.. men sen så tog vi arslet ur vagnen och åkte ner till byn och uträttade lite ärenden på bla systembolaget och ica. Sen gick jag till kaisers för att fixa mina skidor och pjäxor, men då passade jag på att köpa hela kittet för 2100! inte illa pinkat huh??

Nu på kvällen har vi haft lite julmys i stugan och bakat knäck. blev faktiskt väldigt mummsigt. Sen har jag haft lite egentid och bastat med inpackning och haft ansiktsmask och så.. Man måste ju vara fräsh på jobbet imorgon juu=)



MUMMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0