it was only just a dream

"Never give up on something you can't go a day
without thinking about"


Mitt huvud är rätt så kaos nu, inte konstigt med tanke på att jag snart åker härifrån och lämnar allt återigen. Efter norge blev inte allt detsamma, men jag ångrar inte att jag åkte. Men den här gången kanske inte blir likadan, ärligt talat känns det skitjobbigt nu. Vet inte än fall jag valde rätt, och känner att jag kommer få sota för mina problem om jag valde fel, på många sätt. Jag trivs som jag har det nu, förutom jobb delen då. Och att jag åker betyder att jag ger upp något, som jag förmodligen inte skulle gjort nått åt om jag stannade hemma häller.. Men ändå, jag ger upp! Ja åker härifrån och lämnar allting, och visst folk kanske tycker att man inte lämnar något för man hörs ju av iallafall, men nej jag vet att det är inte säkert att man gör. Inte många jag höll kontakten med när jag var i norge, och vem säger att det kommer bli annorlunda den här gången? ja som sagt mitt huvud är kaos och därför förstår ni nog inte ett skit av det här, för det gör knappt jag själv, men jag kände bara att jag behövde skriva av mig lite. I mina drömmar om nätterna kan jag iallafall vara ärlig och säga vad jag tycker och tänker om allting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0