isssskalllt

Idag har jag träffat madde på stan, vi har ätit lunch, fikat och gått och kollat runt, men det har vart så kallt.. för det första pucko jag skrapar aldrig bilen med vantar.. när jag satt i bilen på väg tillstan satt jag nästan och skrek så ont gjorde det i händerna, nu har jag typ fått en blåsa! typ köldblåsa? Men bara av att gå från parkeringshuset till waynes fick mitt ansikte att verka som fan, verkligen inte stickande kyla typ! Bäst att hålla sig inne..

Nu sitter jag i sängen och väntar på mat i mina nya sköna tofflor som mamma kom hem med till mig igår! Hon tyckte att jag skulle behöva det i vinter i kalla sälen-land. tacktacktack:) behövder dom redan nu i våran super kalla bostad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0