Hey ho, lets go

Nu ska jag strax åka iväg, pappa väckte mig sex imorse och shiit vad det borde vara förbjudet att gå upp den tiden!! Mitt i natten fan, höll på att dö! Nu har jag iallafll packat klart allting förutom datorn så nu väntr jag bara på att William ska ringa. Kanske kan försöka slänga i mig lite frukost innan också. Nu är det dags alltså, och jag vet inte fall jag är redo. time will tell som man brukar säga.. antingen är det mitt livs misstag, eller så kommer jag skita i allt och ha kul som fan!

Kommer sakna er här hemma iallafall och hoppas vi håller kontakten fast jag åker iväg en sådär 35 mil! Jag ska försöka skriva så mycket som möjligt här i bloggen hur jag har det, om ni bryr er!:)
Pusss och kram mina nära och kära!!




Kommentarer
Postat av: cattis

ha de så bra nu sanna :) vi ses i sälen sen.

2010-12-08 @ 11:38:12
URL: http://caattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0