GOD JUL


Bild från förra året på mig och mina bästa syskon

God jul på er mina söta bloggläsare! hoppas ni har en fin och mysig jul! Jag har precis slutat jobbet och är hemma för att fixa mig innan julbordet med jobbet ikväll. Har vart ganska myclet idag på jobbet faktiskt, förvånandsvärt många som kommer och köper julbord i sista sekund!! what up liksom? sånt där ska man väll ha klart dagen innan? Tur att vi finns då som säljer nästan ett helt julbord över disk! Jag fattar mig inte häller på folk som kommer och äter på resturangen under kalle anka!! vad hände där liksom? första året jag kan minnas som jag inte kollade på kalle.. Nu måste jag fixa mig ville bara önska er en god jul! Ät riktigt mycket julmat nu, det ska jag göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0