Dan före dopparedagen

Helt sjukt, Julafton imorgon. Julafton redan? på ett sätt känns det som jag nyligen kom hem från Norge. Tiden får läskigt snabbt ibland. Jag menar snart har vi nytt år! känns som tiden bara flyger iväg, och jag slår vad om att dom här 5 månaderna i sälen kommer gå super snabbt. Nu tillbaka till Julafton då.. brukar vara en av de bästa dagarna på ett år. Jul i våran familj har alltid varit något viktigt, en dag vi är tillsammans ( och för mig traditioner ) förra året när mon släkt bestämmde sig för att ta bort att vi köper julklappar till alla på jul, att vi bara har julklappsbyte typ.. gjorde så jag höll på att bojkotta julen. Och iår åker jag bort över jul. Jag är inte hemma på den mest kärleksfulla dagen vi ska vara tillsammans på. och det känns lite jobbigt, att det är jag själv, som är hårdast på traditionerna som åker bort.. man skulle ju kunna tänka sig att de va typ linus eller nån.. Hur som hällst så har Mamma och Pappa skickat upp lite julklappar som jag har att öppna imorgon, mammsen och pappsen Fast jag fick ju mitt skidställ av dom i julklapp också..

Nu ligger jag iallafall i min vanliga plats i soffan, blev inge jobb idag häller.. ska satsa på att bli frisk istället. Men de tråkiga är att alla sndra jobbar så jag är själv här och det är inte så kul.. Kom hem allla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0