då var det inte långt kvar..

Nu ligger jag i sängen, men kommer jag kunna sova? det återstår att se! Det mesta är nerpackar och det fick faktiskt plats i bara 2 vskot, sen har jag ifs en skopåse en påse med mat sen ska ja ha en påse med täcke och kudde och sånt! men inte så mycket för att vara borsta i 5 månader!! Good work girl, jag är så smaart när jag packar! Dessutom ska jag ha med en handväska och datorväska med..

Kvällen var iallafall jätte mysig med pine, gud vad jag gillar, och kommer sakna den tjejen! haha säg nått som vi inte snackar om när vi träffas, om nån skulle tjuvlyssna på våra samtal skulel dom nog tycka vi var lite småstörda.. Jag åt iallfall en grappa pizza, lika god som vanligt.. och återigen hur ska jag klara mig utan grappa pizzan:(? och min familj? och mina vänner? och innebandyn? och... a kan fortsätta i evigheter!

Imorgon har ialalfall emma tagit ledigt så hon kommer möta upp mig med öpppna armar ( i hope) och sen ska vi fixa och dona lite.. packa upp, handla kanske? kolla in jobbet, hälsa på alla och sist men inte minstr BASTAA!! kommer nog bli bra! kanske hörs en sväng imorgon innan jag drar! Pusss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0