Annandagen

Jag ber återigen om ursäkt för dålig skrivning här. Julafton blev faktiskt väldigt mysig trots allt, förutom att jag fortfraande var sjuk och tappade rösten. Vi var iallafall på jobbet och åt julbord, gott men jag saknade så klart julbordet hemma, bääästa! Sen satt vi och hade trevligt, de andra satt och snapsade och drack men jag tog det väldigt lugnt. Vi gick sen vidare till Harrys och dansade vidare där liksom. Kändes inte riktigt som en julafton men den dög ändå. höjdpunkten var när jag skypade med mitt hem med hela gänget. Verkligen familjen annorlunda men gud så jag saknar dom!!

Igår så jobbade jag hela dagen, 10-21.30 sen tyckte jag och emma att vi var värda en öl, så vi drog svettiga och illaluktande efter jobbet och tog varsion öl. Sen hade vi genomgång på menyn här i stugan så nu har jag stenkoll på den. eller?? Som sagt den är ju inte liten! Sen satt jag och Bea uppe och snackade till typ halv 5 imorse! haha vad hände där? Jag har alltför mycket roligt som hänt i mitt liv liksom!

Idag har jag vart ledig.... igen. segt och tråkigt som fan! och ikväll får jag se vad som händer känner inte så mycket för nånting just nu faktikt. förutom typ.. bajs ¨på allllllllt!!


Bild från julafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0