åhhh torshälla..

För jag älskar vårat lag... Eller hela föreningen nu typ, alla vann! Vi slog trosa med 10-1. H1an, H3an och p97 vann.. Men våran match då, jag har nog aldrig sett oss så bra i 3 hela perioder. Alltså om vi skulel spelat såhär hela serien skulle vi nästan vart obesegrade! Hör och häpna, jag gjorde till och med mål, och en assist! Mitt mål gav ifs domaren  bort till en annan men det var faktiskt jag, så det räknas! vi var grymma helt enkelt! Herrarna var också grymma, ar till södertälje nu på kvällen och kollade på dom, dom lyckades vinna med 10-5! bra dag för torshälla helt klart!!

Nu sitter jag i sängen och myser med popcorn! det har jag gjort mig förtjänt av.. men jag har dock inte börjat packa.. usch börjar verkligen få resfeber nu.. Om 3 dagar är jag i sälen.. hjälp??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0