spa

Någon som vill veta hur min dag har varit?? Jag tror fan inte det för den har vart rätt så great, men jag berättar ändå!! Den började med att jag vaknade av mig själv, det vill säga utan väckarklocka. sedan gick jag till träningscentret och tränade i ca 45 min, rätt skönt! Sen gick jag till spat och gottade mig hela dagen.. Det har vart så jävla awsome liksom! började med att äta en god frukost med utsikt över geiranger, sen badade jag bastu, japanskbubbelbad som var 42 grader, fotbad utomhu bad you name it!! Tog såklart massa bilder också, trots att jag var SJÄLV!! men har som sagt ingen kamerasladd så dom kommer upp när jag hittat nått sätt att föra över bilder på! Men sen på kvällen så gick jag och tobbe och åt på laizas här, en gudomlig tacopizza!! mumms...

Nu sitter jag här mätt som fan och vet inte vad jag ska göra, verkar inte bli nått annat kul ikväll så jag får väll sätta på en film eller något! Min lediga dag har iallafal varit så jävla bra och väldigt välbehövd!!


jag och tobbe nån fest här i norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0