romeo återvänder ensam

Igår hade jag en rätt så jobbig kväll, vet inte varför men längtade lite extra hem och allting känndes allmänt bajs. Men sen kom Sandra över med lite vin och jag fick en välbehövd pratstund om allting mellan himmel och jord! Som sagt så går humöret och känslorna upp och ner, jag har mått ovanligt bra den senaste tiden, men igår kom en riktig svacka, då ville jag bara hem och få krama om min familj, mina nära och kära, och ja saknaden gick till dem jag träffat här också men åkt hem. Idag mår jag bättre iallafall, förutom att jag låg vaken typ 3 timmar imorse och kunde inte somna om, mina sömnproblem börjar komma tillbaka.. icke bra!! Idag fick jag iallafall låna At's kamerasladd så nu har endel bilder åkt in på facebook. tänkte lägga upp några här med senare när jag känner för det, nu ska ja ner to the city och dricka kaffe och fundera på livet..


saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0