people always leave

Har precis sagt hejdå till en till tjej som åkte hem idag, vilket betyder att vu bara är 6 kvar! 5 som bor i dom här 2 husen. Vi bor 2 kvar i det här huset. FATTA hur mycket jag kommer få städa innan jag åker!! Ne men det är alltid lika jobbigt att säga hejdå till folk man kommit nära den här sommaren. Vissa vet man att man kommer träffa igen men endel kanske jag inte träffar nån mer gång. nästa gång nån åker så är det iallafallvåran tur, hoppas det känns lite bättre att säga hejdå då, då har jag mitt hem att komma hem till, åhh längtar!! Nu måste jag ta och pallra mig ypp ur sängen, lång dag väntar mig. Jag både öppnar och stänger, vilket betyder aatt jag jobbar från 10.30 till minst 22! awsome....


Idag var det AT's tur att åka hem, och tromig henne har jag haft mycket kult med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0