ljuvlig frukost

Min dag började bra, var och åt hotellfrukost och åhh vad bra jag mår när jag får god frukost!! När jag kommer till en frukostbuffe är jag som en barn på julafton, jag vill ha allting på engång, men idag kunde jag faktiskt behärska mig lite och tog verkligen inte ALLT på en gång.. skönt att komma upp i tid också, men jag sov jävligt oroligt inatt för jag var räddd att jag skulle försova mig, vilket liv har man då, när man inte kan sova ordentligt för man är rädd att försova sig till en frukost?? HAHA det är goda frukostar som gör våran dag här i kollektivet!!

Har fortfarande inte hittat min kamerasladdd så kan tyvärr inte lägga ut några bilder!!! that sucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0