Johannas birthday

Min föredettarumskompis (som valde att överge mig) fyllde år idag! det firade vi med att för ett tag sen gå in med tårta och sjöng för henne när hon låg och sov! uppskattades och det var jävligt god tårta.. Dagen för övrigt har vart rätt jobbig, rätt så bakis, började halv 11 imorse och slutade halv 10 nu på kvälllen.. Jag vet inte vad jag vill min kropp, inte nog med att jag jobbar över 10 timmar om dagen, jag ska även ut och festa för att "fira" att vi klarar det så bra! Så ja blir ut imorgon og! Fira att mördarveckan är över liksom ;) nice nice nu ska ja väll lägga mig och kolla film, är jävligt pigg, fattar inte hur allla kan sova nuu! jaja godnattt på er ialalfallllll PUSSSS

JOHANNNISEN 19 år!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0