frukost på sängen

nu har jag precis avnjutit en frukost på sängen, det var ifs jag själv som gick upp och fixade iordning den men det är väll skitsamma.. jag har faktikst aldrig fått riktig frukost på sängen av någon, det är något som jag kommer att tvinga min kille till när jag skaffar nån! hehe.. Jag ha iallafall börjat blivit förkyld, min näsa var helt täppt när jag vaknade imorse.. vilket är förståligt. fest onsdag, fredag lördag sen kör vi ikväll igen! Man måste passa på nu för om en vecka drar hälften av oss hem så då kommer vi varken ha tid eller ork att festa för då blir det nog väldigt mycket jobb! nu ska jag snart slänge mig i duschen och försöka piggna till innan jobbet!
Kvällen igår var iallafall rolig jag och felice dansade loss på dansgolvet bland alla buggande par...
väder update: fortfarande mulet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0