Visste ni att....?

..jag är rädd för att blunda i duschen, dvs spola vatten i ansiktet för länge för att en gång på en kryssning råkade pappa släcka lampan till toan just när jag blundade, när jag öppnade ögonen igen var det helt svart och jag fattade ingenting?

..jag kan inte sova med min garderobsdörrar öppna?

..jag kollar mitt horoskop i tidningen varje dag och måste ha på mig min lyckofärg?

..jag använde blöjja tills ja va rätt gammal, typ 5 år för att jag tyckte det gjorde ont att bajsa på toan?

..jag tänder alltid lampor när jag går in i trapphus, även fast det är ljust och det inte gör nån skillnad med lampan?

..jag hatade kent innan jag började åttan, och då menar jag verkligen HATAR?

..jag hade ett kent gummiarmband varje dag i 2 år med undantag på studenten och balen?

..jag äter inte det sista biten på a allt i princip, mackor hamburgare korv med bröd, you name it! det jag hållt i slänger jag?

..jag går aldrig på a brunnar, och slår folk som går på dom 3 gånger i ryggen?

..jag är typ den kickligaste personen på jorden?

..jag kissar alltid med folk när jag festar?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0