Tröttter

Nu är jag äntligen hemma efter mina två jobb pass och en snabbis fika med johannis.. Jag är jätte trött och behöver sömn! Sov oroligt hela natten för jag drömde den läskigaste drömmen ever typ!! Imorgon ska jag först plugga teori hos morfar sen jobba sen hem och fixa mig snabbt för att sen åka till angelica och ta ett eller två glas innan grappa sen parttyyy! det var väll allt för mig typ nu!

Vi kan ju ägna en tanke åt alla dom som hade tänkt att resa någonstans nu, lider med er och hoppas att flygen börjar gå som vanligt snart:)... Men fatta ändå va skönt för dom som är utomland och skulle åka hem idag, dom får ju vara kvar längre då.. Wohoolängre semester! eller??

PUSS OCH GODNATT
hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0