Träning

Helllo, idag har solen skinit som aldrig förr, typ! UNDERBART!! Jag har varit på stan med mamma och uträtat lite ärenden, eller hon skulle kolla synen rättare sagt och jag tänkte passa på att ta en sväng på stan men hade inte med mig min plånbok ja sa tog en kopp kaffe i bowlinghallen istället. Sen har vi handlat, vart ute och gått, ätit årets första slagsta glass och även bokat min första KÖRLEKTION!!! nu faaan gälller det...

Jag har även hunnit med att träna idag och det var verkligen på tiden, hade inte tränat på 2 veckor och snacka om att ja hade typ ångest som fan över det!

Annars så känner jag mig bara väldigt glad just nu, jag mår bra, jag har mina under bara vänner och familj, jag har mina 2 jobb, jag ska nu ta tag i körkortet och jag åker snart till norge!! Allt känns bra helt enkelt!!:)


En kex och chokladsnäcka från slagsta glass, GOD!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååå vad god glassen ser ut:) min glass var en besvikelse... kostade 30 kr för 3 SMÅ kulor glass!! Nej de borde kosta så mycket, hur ska vi studenter ha råd;) fan nästan lika dyrt som Ben & Jerry och i den klassen är slagstaglassen inte än....

2010-04-12 @ 19:56:35
Postat av: Sanna

Åhh typiskt, min var god! Slagstaglass chokladkula vitchokladtopping och en kexchoklad! MM, Fast den slår nog inte B & J!!!!

2010-04-12 @ 20:05:20
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0