liggsåååår

Jag har inte så jävla mycket att skriva nu när jag bara ligger hemma hela dagarna.. förutom att jag drömde lite konstigt inatt. typ att bloggaren kenza bodde på min gård och jag hittade hennes väska och mejlade henne och sa att jag hittat den, sen drömde jag att DennisM jobbade på brothers här hemma och jag försvarade honom när mina kompisar sa att han verkade vara den tråkigaste killen i världen för att paow och kissie sagt det?? blogg nojja or what!

Nu hade jag faktiskt tänkt att föröka mig på en liten promenad.. Känns som att jag har ont i hela kroppen för att jag ligger för mycket.. Känns som att min kropp har åldrats typ 70 år eller något!! Och lite frisk luft har ju aldrig skadat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0