I sängen

Först och främst kan jag ge er en liten uppdatering om hur mitt städande gick, Ola hade fel! Jag var unstoppable, efter 5 min gav jag upp, vilket resulterar i att mitt rum fortfarande ser ut som ett bombnedslag.. Funderat på att hyra in en städfirma eller något, kommer aldrig orka städa allt det här själv!!

Annars idag så har jag hittat the love of my life!! Vet inte hur ja ska säga det här utan att låta pedofilisk men ni får försöka förstå.. Det var en jätte söt kille nere i bowlinghallen idag... på ett barnkalas!! Och nej jag tänder inte på barn.. men killen hade potensial, när han blir stor kommer han va världens kap! Så om typ 9 år kan jag leta upp han igen, så får han bli min man!

Imorgon är det riskettan som gäller för mig, och jag vet inte hur det kommer gå! Jag vet med mig från skolan att jag har en tendens att somna på långa ointressanta lektioner, så jag hoppas verkligen att den är intressant!!

Pussss och godnatt på er

jag upprepar jag tänder INTE på barn

Kommentarer
Postat av: Clara

Hahaha, den lilla killen hade verkligen potensial ;P

2010-04-27 @ 09:16:48
URL: http://rundgrenclara.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack clara :D

2010-04-27 @ 22:19:28
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0